Kasety magnetofonowe

Kasety magnetofonowe

Analogowe kasety audio w ostatnich latach przeżywają prawdziwy renesans na rynku wydawniczym, jednak dla naszej firmy ich produkcja to żadna nowość. Doświadczenie przy produkcji i wydawaniu kaset magnetofonowych zbieramy od ponad 30 lat. Jesteśmy jedną z nielicznych firm w Europie, która oferuje profesjonalne nagrywanie kaset magnetofonowych.

Wszystkie etapy produkcji odbywają się w naszej fabryce, dzięki czemu mamy pełną kontrolę jakościową na każdym etapie realizacji zamówienia. Stosujemy najnowsze technologie cyfrowego zapisu na taśmach, które w porównaniu z tradycyjną analogową metodą z zastosowaniem tzw. matki znacznie skracają czas produkcji oraz obniżają jej koszty.

Realizujemy zamówienia już od 50 szt.

Zamawiając kasety magnetofonowe wraz z opakowaniem w DIGI PRES możesz liczyć na:

  • nagranie Twojego materiału (łącznie do 90 min.) na najwyższej jakości taśmie ferromagnetycznej
  • ponad 10 kolorów kaset C-0 dostępnych od ręki
  • technologię zadruku kasety idealnie dopasowaną do Twojej wizji – klasyczny tampondruk, drukowana naklejka label lub całościowy, wielokolorowy zadruk UV
  • szeroki wybór opakowań drukowanych i plastikowych – standardowych i Premium
  • nadruk na opakowaniach plastikowych
  • materiały dodatkowe, które wzbogacą Twoje wydawnictwo – personalizowane naklejki, wlepki, plakaty, pocztówki czy podziękowanie dla klienta końcowego
  • konfekcję i foliowanie w cenie – spakujemy wszystko za Ciebie, a Ty otrzymasz kompletne produkty gotowe do dystrybucji, wysyłki końcowej
  • atrakcyjne terminy realizacji.

Jeśli chcesz mieć pewność, że przygotowane przez Ciebie materiały i jakość audio odpowiadają Twoim oczekiwaniom, oferujemy również możliwość wykonania kasety testowej.

Masz pomysł na nietuzinkowe wydanie? Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych!

Potrzebujesz pomocy w wyborze odpowiedniego produktu? Skontaktuj się z nami przez formularz, a doradzimy rozwiązania, które najlepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby.

    Do kaset audio oferujemy różnorodne opakowania:

    • plastikowe opakowanie Standard
      (bez pinów, w kolorze białym, czarnym lub przezroczystym)
    • plastikowe opakowanie Premium
      (z pinami, z zaokrąglonymi brzegami, w kolorze przezroczystym)
    • plastikowe pudełko z Twoim nadrukiem
    • drukowany O-Card
      (druk CMYK w wykończeniu błysk lub mat)
    • okładki J-Card
      (pojedyncze i wielopanelowe, druk CMYK)
    Kasety magnetofonowe produkcja

    Produkcja kaset magnetofonowych - jak przygotować materiały?

    Pliki audio:

    • Materiał do nagrywania kaset (master) przyjmujemy w formie plików WAV po 1 pliku na stronę (osobno: strona A, strona B). Pliki muszą być zoptymalizowane do 44.1 KHz, 16bit.
    • Ze względu na proces technologiczny strona A zawsze musi być dłuższa od strony B. Jeśli strona A jest krótsza, należy brakujący czas dograć ciszą, aby spełnić to wymaganie. Możesz to zrobić samodzielnie lub za dodatkową opłatą możemy to wykonać w naszym studio MC.
    • Master przyjmujemy w formie plików elektronicznych (przesłanych za pomocą DropBox, Google Drive, Wetransfer, serwer FTP itd.). Pliki powinny zostać dostarczone w formie skompresowanego folderu wraz z sumą kontrolną archiwum (MD5). Suma kontrolna pozwala nam na sprawdzenie poprawności transferu plików.
    • Po otrzymaniu konkretnych materiałów do produkcji w żaden sposób nie ingerujemy w ich treść i zawartość. Z tego względu bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie nośnika/pliku źródłowego pod kątem potencjalnych błędów (jakość dźwięku, kolejność utworów itp.).

    Pliki do druku poligrafii:

    • format pliku – PDF v. 1.3 do 1.5 lub TIFF
    • wymiary 1:1 (w pracach wielostronicowych wymiary stałe dla wszystkich stron)
    • spady 3 mm z każdej strony
    • zgodne z naszą specyfikacją dla danego projektu
    • tryb kolorów CMYK, bez osadzonych dodatkowych profili (lub zadany profil Coated Fogra 39 (ISO 12647-2):2004)
    • jeśli projekt zawiera kolory PANTONE: muszą być przygotowywane jako oddzielny kolor dodatkowy w projekcie lub w oddzielnym pliku o wymiarach identycznych z plikiem projektu
    • maksymalne nafarbienie dla papieru powlekanego 320%, dla niepowlekanego 250%
    • optymalna rozdzielczość 300 dpi. W przypadku obrazów kolorowych i grayscale o rozdzielczości wyższej niż 350 dpi dokonamy automatycznego zmniejszenia do rozdzielczości 300 dpi. Przysłanie grafiki o niższej rozdzielczości niż minimalna oznacza akceptację na obniżenie jakości reprodukcji danego zdjęcia.
    • projekt powinien być wyśrodkowany na stronie, a pole strony powinno mieć wymiary projektu powiększone o rozmiar spadów
    • odległość obiektów graficznych i tekstów od linii cięcia min. 3 mm
    • pliki bez warstw (spłaszczone) i bez znaczników cięcia
    • zalecana kompresja LZW
    • czarne teksty na kolorowym tle (CMYK) muszą być nadrukowane (overprint) – w celu uzyskania większej głębi czarnego w obszarach apli należy generować go z 4 kolorów. Zalecane składowe to C 60, M 60, Y 60, K 100
    • wszystkie bitmapy powinny być zapisane w trybie CMYK 8 bit na kanał, rozdzielczość 300 dpi
    • wszystkie strony powinny być generowane przy użyciu tych samych ustawień.
    • minimalny rozmiar napisów dla krojów jednoelementowych 6 pt; dla krojów dwuelementowych 7 pt

    Elementy typu lakier wybiórczy UV, HOT-STAMP, tłoczenie wklęsłe / wypukłe:

    • muszą być przygotowywane jako oddzielny kolor dodatkowy w projekcie lub w oddzielnym pliku o wymiarach identycznych z plikiem projektu
    • obiekty oznaczające w grafice lakier wybiórczy, hot stamping, tłoczenie muszą mieć zadany atrybut nadrukowywania (overprint), oraz powinny być przygotowane jako wektory
    • minimalna grubość obiektu / linii w lakierze punktowym w to 0,5 mm (negatyw – 1 mm)
    • tłoczenie – obiekty powinny być większe niż 2 mm
    • hot stamping – minimalna grubość linii – 0,3 mm, odstęp pomiędzy liniami to minimum – 0,4 mm.
    • uszlachetnienia muszą być odsunięte od linii cięcia/bigowania o minimum 5 mm dla hot stampingu i tłoczeń, dla lakieru 1 mm

    Preferujemy pliki produkcyjne bez dodatkowych informacji i znaczników w projekcie + dodatkowy plik poglądowy ze znacznikami (nazwy plików muszą jednoznacznie określać rodzaj pliku).

    Jeżeli pliki produkcyjne zawierają dodatkowe informacje (np. linie wykrojnika) powinny być umieszczone na osobnej warstwie, w kolorze spotowym (kontrastowym do przygotowanej grafiki), z atrybutem overprint.